دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات قرآن و عترت منطقه ۲

*ایران‌زمینی‌ها برای حضور در مسابقات قرآن و عترت منطقه دو آماده می‌شوند*

پس از برگزاری دور نخست مسابقات قرآن و عترت مدارس منطقه دو تهران در سال ۹۷، منتخبان دوره اول سلام ایران زمین برای رقابت با افراد راه یافته به دور دوم آماده می‌شوند.

در جریان مسابقات مرحله نخست، محمدطاهر جعفری‌نژاد، مانی محمدیانی، امیرمهدی مصطفایی، آریا خسروی‌کیان و علی شاه‌محمدی به ترتیب منتخبین رشته‌های حفظ، مفاهیم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و احکام در پایه هفتم شدند.

همچنین محمدامین‌طبری‌نیا، سیدبردیا نجومی، علی حاجی‌قاسمی و پارسا فرهمند توانستند در دور نخست مسابقات قرآن و عترت حائز رتبه‌های برتر رشته‌های مفاهیم، نهج‌ابلاغه، صحیفه سجادیه و احکام در پایه هشتم شوند.

در پایه نهم نیز مجتبی زمانی و پاسا عامری به ترتیب در رشته‌های احکام و نهج‌البلاغه رتبه‌های برتر را به دست آوردند و آماده رقابت در دور دوم مسابقات می‌شوند.

شایان ذکر است محمدامین حق‌جو از پایه هفتم، فربد فتاحی دانش‌آموز پایه هشتم و طه امینی از پایه نهم منتخبین رشته انشاء نماز در دور نخست مسابقات قرآن و عترت مدارس منطقه دو تهران شدند.

یادآور می‌شود منتخبان راه یافته به دور دوم مسابقات قرآن و عترت روز پنجشنبه یازدهم بهمن ماه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.